Projekt skierowany jest do firm z województwa śląskiego zainteresowanych zmianą profilu swojego przedsiębiorstwa w kierunku e-handlu lub poszerzeniem kanałów sprzedaży, dystrybucji i promocji o Internet.
1 marca rozpocznie się cykl szkoleń i warsztatów w ramach Śląskiej Akademii Handlu Internetowego. To druga edycja projektu, którego celem jest wzrost konkurencyjności śląskich mikroprzedsiębiorstw oraz małych i średnich firm poprzez podniesienie kompetencji przedsiębiorców w zakresie przejścia z tradycyjnego handlu do sprzedaży i promocji online w kontekście epidemii koronawirusa i zmian w gospodarce. Chodzi także o przeciwdziałanie wzrostowi bezrobocia w regionie, utrzymanie miejsc pracy oraz aktywną pomoc samorządu i lokalnych organizacji w przekwalifikowaniu pracowników i zmianie profilu firm z uwzględnieniem narzędzi handlu i marketingu internetowego.
Absolwenci otrzymają certyfikat umiejętności Śląskiej Organizacji Szkoleniowej z tytułem eMarketing Manager. Szkolenia odbywają się w formie warsztatów online.
Rekrutacja potrwa do 26 lutego lub do wyczerpania miejsc.