Typuj z nami 26. kolejkę! Wygraj monitor LCD!

Wytypuj dwudziestą szóstą kolejkę. Zostań najlepszym typującym, który wygra Monitor LCD 19'' !

- reklama -

W tym tygodniu dla najlepszego typera nagrodą są słuchawki z mikrofonem ufundowane przez firmę SOFT-ib.

 

Osoba, która wygrała weekendowe typowanie (kolejka 25) to: LIPKI
Otrzymuje ona od firmy SOFT-ib  pendrive 2GB

Gratulujemy!!!

Nagrodę należy odebrać osobiście w firmie SOFT-ib w Raciborzu, róg Klasztornej i Ogrodowej, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 oraz w sobotę (9:00-13:00).

Uwaga!!! Nagroda może być odebrana do 7 dni od dnia ogłoszenia zwycięzcy lub wysłana na adres  pocztowy wskazany w mailu zwrotnym zwycięzcy skierowanym do [email protected] – koszt przesyłki ponosi osoba odbierająca nagrodę (kwota przesyłki zostanie podana mailem w celu jej zaakceptowania).

Czołowa „3” w rankingu typerów w walce o nagrodę główną (po 25 kolejkach):

1. KALWI211
2. Prezes39
3. LIPKI

Zasady typowania:
Konkurs polega na wytypowaniu zwycięzcy meczów z lig lokalnych, a także podania dokładnego wyniku. Za prawidłowe trafienie w wynik, typer dostaje 3 pkt., zaś za wytypowanie zwycięzcy – 1 pkt. Punkty będą sumowane podczas całego sezonu. W przypadku Hitów Kolejek trafione typy są liczone podwójnie! Czyli, wytypowanie zwycięzcy oznacza 2 pkt, natomiast wytypowanie prawidłowego wyniku premiujemy sześcioma punktami.

Nagrody:
Internauta, który zdobędzie największą ilość punktów w sezonie, otrzyma nagrodę główną, którą jest monitor LCD 19". Natomiast w każdym tygodniu przyznawana będzie nagroda dla zwycięzcy typowania weekendowego (punkty liczone w każdej kolejce odrębnie). Nagrodami będą akcesoria komputerowe. Wszystkie nagrody sponsoruje firma:

 

 

 

Przykład jak zdobyć 3 (lub 6 w przypadku Hitów Kolejek) punkty:
Polonia Łaziska Górne – Przyszłość Rogów np. 0:0
 
Jeden punkt (lub 2 w przypadku Hitów Kolejek) zostanie przyznany, gdy Czytelnik wytypuje prawidłowo zwycięzcę, bądź wskaże na remis w meczu poprzez podanie wyniku.

Oto najbliższe mecze do typowania:

EKSTRAKLASA – hity kolejki, punktowane podwójnie

Polonia Bytom – Polonia Warszawa     
Wisła Kraków – Odra Wodzisław Śląski     
Lech Poznań – Zagłębie Lubin     
Lechia Gdańsk – Jagiellonia Białystok     
Legia Warszawa – GKS Bełchatów     
Śląsk Wrocław – Arka Gdynia     
Piast Gliwice – Cracovia
Korona Kielce – Ruch Chorzów

I Liga

Motor Lublin – Górnik Łęczna     
Górnik Zabrze – Stal Stalowa Wola     
Znicz Pruszków – Łódzki KS     
Pogoń Szczecin – Warta Poznań     
MKS Kluczbork – Dolcan Ząbki     
Sandecja Nowy Sącz – Widzew Łódź     
Flota Świnoujście – KSZO Ostrowiec Świętokrzyski     
Podbeskidzie Bielsko-Biała – Wisła Płock     
GKP Gorzów Wielkopolski – GKS Katowice

IV Liga 2 grupa śląska

GTS Bojszowy – Concordia Knurów     
LKS Czaniec – MRKS Czechowice-Dziedzice
AKS Mikołów – Gwarek Ornontowice     
Grunwald Ruda Śląska – Przyszłość Rogów     
Unia Rędziny – KS Żory     
Rekord Bielsko-Biała – Polonia Łaziska Górne     
Górnik Pszów – Zapora Porąbka     
Polonia Marklowice – Unia Racibórz

Liga okręgowa, grupa III katowicka

Włókniarz Nędza –  LKS Krzyżanowice
Jedność Jejkowice – Płomień Ochojec     
Gwiazda Skrzyszów – Silesia Lubomia     
Gosław Jedłownik – Naprzód Rydułtowy
Naprzód Czyżowice – Naprzód Syrynia     
Rymer Rybnik – Borowik Szczejkowice     
Górnik Radlin – Czarni Gorzyce     
Płomień Połomia –     Start Pietrowice Wielkie

Jak głosować?

Swoje typy wyślij na adres mailowy: [email protected],  podając swoje imię i nazwisko oraz nick do gry w typerze. W tytule należy wpisać TYPER. Obowiązkowo należy wysłać typy z własnego adresu mail (adres mailowy powinien należeć do osoby biorącej udział w grze, ponieważ zwrotnie na ten adres nadejdzie potwierdzenie z
koniecznością weryfikacji zwycięzcy).

Uwaga: Liczą się tylko typy otrzymane do soboty, godzina 10.00!

Biorąc udział w konkursie, zgadzają  się Państwo na przetwarzanie podanych przez siebie danych osobowych przez firmę Raciborskie Media – zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r (Dz. U. nr 133 poz. 883) – w celach marketingowych.

- reklama -

KOMENTARZE

Proszę wpisać swój komentarz!
zapoznałem się z regulaminem
Proszę podać swoje imię tutaj