Cenna akcja społeczna w sklepach Coccodrillo

Od początku lutego rodzice przeglądający ubranka w sklepach COCCODRILLO mogą trafić na specjalną zawieszkę z prawdziwymi dziecięcymi majtkami, pod które próbuje sięgnąć internetowa łapka.

 

- reklama -

 

 

Celem kampanii prowadzonej pod hasłem „Promocja bezpieczeństwa w sieci” jest zwrócenie uwagi rodziców na problem bezpieczeństwa dzieci w Internecie oraz na kwestię odpowiedzialności rodziców za ich wychowanie, również w wirtualnym świecie. Akcję przygotowała Fundacja Dzieci Niczyje. Zawieszki pojawiły się w 150 sklepach na terenie całego kraju. Akcja potrwa do 15 lutego 2011 r.

 

– Rodzice nie mają świadomości, że ich pociechy mogą zetknąć się w sieci z pornografią, przemocą lub narazić się na kontakt z pedofilem. Większość rodziców w Polsce jest przekonana, że ich dziecko jest bezpieczne w Internecie – mówi Łukasz Wojtasik z Fundacji Dzieci Niczyje. – Chcemy zmienić świadomość rodziców. Dlatego zdecydowaliśmy się na użycie niestandardowych, zaskakujących środków. W trakcie kampanii pilotażowej przekonaliśmy się, że zawieszki z dziecięcą bielizną zwracają uwagę klientów sklepu i sprawiają, że zaczynają oni myśleć o problemie. Rodzice biorący udział w pilotażu otwarcie mówili, że na widok zestawienia dziecięcych majtek i komputerowego kursora zaczęli po raz pierwszy zastanawiać się, z kim ich dzieci mają kontakt w internecie – dodaje.

 

W sklepach COCCODRILLO na terenie całej Polski dostępne są materiały informujące o zasadach bezpieczeństwa w sieci, w tym opracowana przez ekspertów ulotka, zawierającą m.in. podstawowe reguły bezpiecznego korzystania z Internetu przez dzieci – taka, którą powinien przeczytać każdy rodzic. Akcja informacyjna „Promocja bezpieczeństwa w Sieci” to także dobry przykład zaangażowania firmy w propagowanie społecznie ważnych treści.

 

– Sklepy COCCODRILLO uczestniczą w akcji, bo nie tylko chcemy ubierać dzieci, ale i troszczyć się o nie. Zdajemy sobie sprawę, że zagrożenia w Internecie to istotny problem, z którym wielu rodziców sobie nie radzi albo nie zdaje z niego sprawy. Właśnie dlatego chcemy zwrócić ich uwagę i podsunąć gotowe rozwiązania – mówi Monika Zakrzewska z firmy COCCODRILLO. Akcja jest prowadzona przez Fundację Dzieci Niczyje, w ramach programu Komisji Europejskiej Safer Internet. Głównym partnerem jest Fundacja Orange. Jej realizacja stała się możliwa dzięki współpracy z siecią sklepów COCCODRILLO. 

 

Więcej informacji na temat kampanii na stronie www.dzieckowsieci.pl/promocja

 

Sklepy COCCODRILLO w Raciborzu i najbliższej okolicy:

Auchan – lok. B36
ul. Rybnicka 97
47-400 Racibórz
tel. 032 777 43 04

Plaza – lokal nr 213
ul. Raciborska 16
44-200 Rybnik
tel. 032 755 70 19

ul. 1 Maja 12
44-330 Jastrzębie Zdrój
tel. 519 350 204

ul. Wałowa 2
44-300 Wodzisław Śląski
tel. 032 414-71-43

- reklama -

KOMENTARZE

Proszę wpisać swój komentarz!
zapoznałem się z regulaminem
Proszę podać swoje imię tutaj