Zwycięzcy otrzymają karnety do Video World i będą mogli obejrzeć pięć nowości filmowych. ROZSTRZYGNIĘTY
Hity i nowości Video World
"Wróg"
Oglądając film, Adam Bell zauważa swojego sobowtóra, którego postanawia odnaleźć. Spotkanie obu panów nieodwracalnie zmienia ich życia.
gatunek: Thriller
produkcja: Hiszpania Kanada
premiera: 15 sierpnia 2014 (Polska) 8 września 2013 (świat)
reżyseria: Denis Villeneuve
scenariusz: Javier Gullón
ul. Opawska 67
Racibórz
http://www.videoworld.pl/
NOWOŚĆ W VIDEO WORLD
skup sprzedaż wymiana gier PS3 oraz XBOX
KONKURS:
Do rozdania mamy:
– dwa karnety na pięć dowolnych nowości w Video World z rabatem 99 %
Nagroda będzie do obioru w wypożyczalni Video World przy ulicy Opawskiej 67 w Raciborzu.
Co zrobić, aby wygrać jeden z dwóch karnetów? Wystarczy odpowiedzieć na pytanie: Komu początkowo reżyser zaproponował rolę Adama / Anthony'ego? Odpowiedzi można przesyłać na adres: [email protected]. W tytule wiadomości należy wpisać "Wróg", a w treści swoje imię i nazwisko. Rozstrzygnięcie konkursu 5 stycznia.
Zwycięzcy:
Michał Gołąb
Krystian Jureczko
Regulamin konkursu:
Wygrywa osoba/osoby, która jako pierwsza udzieli prawidłowej odpowiedzi. O wygranej decyduje kolejność zgłoszeń. Pod uwagę brane są tylko prawidłowe odpowiedzi wysłane drogą mailową sygnowane własnym imieniem i nazwiskiem. Zwycięzca konkursu informowany jest o wygranej drogą mailową na adres, z którego wysłano odpowiedź konkursową.
Nagroda jest do odebrania w siedzibie firmy Raciborskie Media (róg Klasztornej i Ogrodowej) w Raciborzu, o ile w powiadomieniu nie wskaże się innego miejsca odbioru nagrody. Nagroda powinna zostać odebrana w ciągu 7 dni od poinformowania o wygranej (wysłania powiadomienia). W przypadku nie odebrania nagrody organizator konkursu może wyłonić innego zwycięzcę lub przeznaczyć nagrodę na inne cele. Biorąc udział w konkursie, zgadzają się Państwo na przetwarzanie podanych przez siebie danych osobowych przez organizatora – firmę Raciborskie Media, SOFT-ib – zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r (Dz. U. nr 133 poz. 883) – w celach marketingowych.
/p/