Paryskie targi Batimat, od ponad pół wieku, gromadzą przedstawicieli największych firm branży budowlanej z całego świata. Wśród polskich uczestników wydarzenia nie zabrakło największego polskiego producenta stolarki, firmy Eko-Okna S.A.
Tegoroczna edycja Międzynarodowych Targów Budowlanych Batimat odbywała się w dniach od 6 do 10 listopada. – Nie było to nasze pierwsze spotkanie z francuskimi klientami. Paryskie targi Batimat, podobnie jak Equip’Baie, które odbędą się w przyszłym roku, na stałe wpisały się w nasz kalendarz imprez targowych – mówi Łukasz Kucharczyk, dyrektor ds. sprzedaży, marketingu i rozwoju produktów. I dodaje: – Nasza oferta jest w pełni dostosowana do oczekiwań tutejszych klientów. Przez lata udało się nam poznać potrzeby tutejszego rynku oraz nawiązać współpracę z wieloma firmami.
Podczas paryskich targów, Eko-Okna prezentowały swoje produkty na stoisku o powierzchni 125m kwadratowych. Producent postawił na kompleksową prezentację swojej oferty, a przede wszystkim produktów z linii All in One Design, którą po raz pierwszy można było obejrzeć w przestrzeni targowej. – Odwiedzający mieli okazję obejrzeć okna, drzwi, rolety i bramy z kolekcji Torino i Verona. Modne kolory, nowe rozwiązania i innowacyjne technologie wzbudziły zainteresowanie francuskich inwestorów. Podczas targów nie zabrakło także rozwiązań stosowanych w tzw. inteligentnym budownictwie – opowiada Łukasz Kucharczyk. Eko-Okna, poza kompleksową ofertą stolarki, proponują bowiem także silniki, piloty, przełączniki oraz inne urządzenia, które pozwalają sterować domem z każdego miejsca na ziemi. Kompleksową ofertę firmy zobaczyć można było właśnie podczas paryskich targów Batimat.
Uczestnictwo w międzynarodowych targach branżowych to dla każdej firmy nie tylko możliwość spotkania z klientami, ale także bardzo ważny element strategii marketingowej. Szczególnie dla tak dużych firm jak Eko-Okna. Firma ta jest jednym z wiodących producentów stolarki w Europie, a 85% wytwarzanych przez nią produktów jest eksportowanych do 33 krajów na całym świecie. Ich prezentacja w przestrzeni targowej jest niezwykle istotna i z całą pewnością ma przełożenie nie tylko na sprzedaż, ale również na utrzymanie dobrych relacji z klientami.
publ. /k/