Raciborski magistrat ogłosił przetarg, którego przedmiotem jest przeprowadzenie kampanii promocyjnej terenów inwestycyjnych zlokalizowanych przy ul. Cecylii i Gospodarczej na 7 nośnikach typu billboard w granicach administracyjnych miast mających powyżej 100 tys. mieszkańców, objętych projektem pn. „Przygotowanie terenów inwestycyjnych typu brownfield, poprzez uzbrojenie w sieci infrastruktury technicznej działek w obrębie ulic Cecylii i Gospodarczej w Raciborzu”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in: – opracowanie koncepcji, materiałów (projekty graficzne billboardu) oraz przygotowanie szczegółowego harmonogramu przeprowadzenia kampanii billboardowej, – zapewnienie na własny koszt nośników kampanii poprzez zakup lub najem przestrzeni ekspozycyjnej, – umieszczenie grafik na nośnikach ( wyklejenie) oraz zdjęcie lub zaklejenie grafik po okresie trwania kampanii, – przedstawienie raportu z przeprowadzonej kampanii, – przeniesienie autorskich praw majątkowych do projektów graficznych na Zamawiającego.
Kryteria oceny ofert:
Cena – 60,00
Liczba lokalizacji billboardów w granicach administracyjnych miast mających powyżej 200 tys. mieszkańców – 40,00
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 2017-12-14, godzina: 11:30.
/ps/
Miasto powinno wziąść kredyt i wybudować parę biur pod wynajem w centrum. Zabiegać o korporacje, one same nie budują bo wolą płacić czynsz i mieć możliwość przeniesienia działalności w każdej chwili.
Delloite, Credit Suiss, HSBC. Jak nie to chociaż delegatura urzędu z Wawy, w dużych miastach za urzędniczą pensję nikt już nie chce pracować.
Wysoki poziom języka angelskiego, konkurencyjne ceny najmu lokali i mieszkań dla pracowników, pełna oferta edukacyjna i zdrowotna oraz brak korków to atuty Raciborza.