Klienci firmy Tauron proszeni są o podawanie stanu licznika telefonicznie na numer wskazany w zawiadomieniu o odczycie lub mailowo poprzez formularz.
Pracownicy spółki Tauron Dystrybucja oraz działających na jej zlecenie firm zewnętrznych dokonują obecnie odczytów liczników oraz innego rodzaju prac przy układach pomiarowo-rozliczeniowych tylko w sytuacji, gdy licznik znajduje się w miejscu ogólnie dostępnym, a jego obsługa nie wymaga wejścia do lokalu mieszkalnego. Pozostali klienci proszeni są o podawanie stanu licznika telefonicznie na numer wskazany w zawiadomieniu o odczycie lub mailowo poprzez formularz: Odczyt licznika online.
Obsługa techniczna układów pomiarowo-rozliczeniowych wewnątrz lokali będzie prowadzona w przypadkach awaryjnych, dotyczących braku zasilania klienta, z zachowaniem podwyższonych zasad bezpieczeństwa osobistego pracowników i klientów.
Prace planowe, związane z koniecznością wyłączenia odcinków linii energetycznej i wiążące się z brakiem zasilania dla klientów, zostały czasowo wstrzymane. Na sieci energetycznej będą prowadzone prace remontowe, inwestycyjne lub zabiegi eksploatacyjne, które nie skutkują wyłączeniem dostaw energii dla klientów.
W przypadku wystąpienia wyłączeń awaryjnych praca przy ich usuwaniu odbywać się będzie z zachowaniem podwyższonych zasad bezpieczeństwa osobistego pracowników i klientów.
oprac. /kp/