
Spotkanie z ekspertem Zakładu można zarezerwować w wybranej przez siebie placówce ZUS, wybranym terminie i godzinie – oczywiście w dniach i godzinach pracy ZUS.
Od dzisiaj, 20 listopada, klienci ZUS mogą się umawiać na spotkania z ekspertem z Sali Obsługi Klienta przez telefon. To nowe udogodnienie, szczególnie dla tych osób, które nie maja profilu na Platformie Usług Elektronicznych. – Możliwość umawiania wizyt na konkretny dzień i godzinę była dostępna w ZUS już od dawna. Jednak z rezerwacji wizyty mogły skorzystać te osoby, które miały swój profil na portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS. Mając świadomość, że jest grono klientów, którzy takiego konta nie mają, a zależy im na spotkaniu z ekspertem ZUS, uruchomiliśmy dla nich tę usługę – mówi Beata Kopczyńska, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa śląskiego.