Pracownicy przede wszystkim chcą wiedzieć, że mają znaczenie

biznes szkolenie
Fot. unsplash.com

– Nie chodzi już o wydawanie rozkazów i kontrolę, ale o zaufanie i inspirowanie – twierdzi ekspert.

– Ostatnie lata pandemii pokazały, że sposób, w jaki operuje większość biznesów, nie leży w zgodzie z naszymi fundamentalnymi, ludzkimi potrzebami – twierdzi Jeff McKeon, wieloletni menedżer i Chief Growth Officer firmy NeuroCapability. Jego zdaniem nikt nie chce chodzić do pracy, by być zarządzanym – ludzie od zarządców wolą liderów. Poza tym chcą po prostu iść do pracy i wiedzieć, że ma ona sens, a na koniec bezpiecznie wrócić do domu.

- reklama -

Jego zdaniem w pracy „musimy przestać używać określenia kompetencji miękkich”. Jak wyjaśnił, pozyskanie tych umiejętności wymaga dużo pracy, jest trudne do implementacji i co najważniejsze – są one tym, czego obecnie pracownicy najbardziej potrzebują od liderów.

przycisk-plusy

- reklama -

KOMENTARZE

Proszę wpisać swój komentarz!
zapoznałem się z regulaminem
Proszę podać swoje imię tutaj