Sztuczna inteligencja zwiększa wydajność pracy

sztuczna inteligencja ai telefon smartfon
Fot. pexels.com

Niecała połowa pytanych przedsiębiorstw do końca roku zamierza wdrożyć AI. Będą to głównie narzędzia generatywnej sztucznej inteligencji.

46,2% polskich małych i średnich firm nie korzysta z żadnych rozwiązań AI. Natomiast w tych, które je wdrożyły, najpopularniejsze zastosowania to: generatywna sztuczna inteligencja, personalizacja obsługi klienta jak chatboty czy wirtualni asystenci oraz narzędzia analityczne, marketingowe i optymalizujące przetwarzanie danych jak monitorowanie wideorozmów czy skanowanie CV. Przedsiębiorstwa z sektora MŚP planują inwestycje w narzędzia sztucznej inteligencji o różnym przeznaczeniu, przy czym budżety są zróżnicowane.

- reklama -

przycisk-plusy

- reklama -

KOMENTARZE

Proszę wpisać swój komentarz!
zapoznałem się z regulaminem
Proszę podać swoje imię tutaj