Raciborski magistrat zachęca mieszkańców do wzięcia udziału w ankiecie dotyczącej zadowolenia z obsługi w urzędzie.
Jak podkreśla Urząd Miasta w Raciborzu – wypracowanie korzystnych rozwiązań zapewniających jak najlepszą obsługę klienta wymaga wiedzy. – Tę wiedzę posiadacie Wy – mieszkańcy Miasta Racibórz. Wasze uwagi na temat funkcjonowania Urzędu są niezwykle cennym źródłem wiedzy, dzięki której magistrat będzie mógł lepiej funkcjonować. Jednym z narzędzi, którymi dysponują nauki społeczne, aby uzyskać pożyteczne informacje jest ankieta. Zachęcamy Was do wypełnienia ankiet dotyczących tego, czy jesteście zadowoleni z obsługi w Urzędzie i co można zmienić na lepsze – zachęcają urzędnicy do wypełnienia ankiety.
Badanie jest anonimowe. Dzięki ankiecie zostanie dokonamy tzw. pomiar satysfakcji klienta, co ma pozwolić na wdrożenie lepszej obsługi. – Ankiety będzie można pobrać w Biurze Obsługi Interesanta na parterze Urzędu i w sekretariatach różnych wydziałów Urzędu. Ankieta będzie wystawiona do Waszej dyspozycji przez cały październik. Ankieta papierowa to narzędzie, z którego korzystamy równolegle obok ankiety elektronicznej. Taką ankietę można wypełniać przez cały rok. Jest ona dostępna w zakładce Urząd/Aktualnośc/i/Ankiety pomiaru satysfakcji klientów na stronie Urzędu Miasta – wyjaśnia magistrat.
Fot. UM Racibórz
oprac. /j/