Nie dostaliśmy, podobnie jak wielu mieszkańców Raciborza, rachunku telefonicznego za
listopad, tymczasem Telekomunikacja Polska zaczyna wyłączać telefony –
poskarżyła się naszej redakcji zdenerwowana czytelniczka.
Państwo Jaworscy nie pierwszy raz mieli problemy z operatorem. W lipcu TP SA wyłączyła im telefon. Początkowo sądzili, że aparat nie działa wskutek awarii. Zgłosili ją w punkcie obsługi klienta w Raciborzu. Tam dowiedzieli się, że telefon mają wyłączony z powodu niezapłaconego rachunku.
– Zdziwiłam się, bo zawsze reguluję rachunki. Jeszcze nigdy nie miałam zadłużeń. Myślałam, że przeoczyłam. jeszcze raz sprawdzaliśmy w domu, ale nie znaleźliśmy rachunku za telefon . Nie myliłam się – nie mogliśmy znaleźć, bo go w ogóle nie dostaliśmy – mówi Ewa Jaworska.
Więcej w Nr 51 Nowin z dnia 17 grudnia 2003r.