Typuj z nami trzynastą kolejkę! Wygraj monitor LCD!

Wyjątkowo słabo wypadła 12. kolejka TYPERA. Wytypuj trzynastą kolejkę. Zostań najlepszym typującym, który wygra Monitor LCD 19'' !

W tym tygodniu dla najlepszego typera nagrodą gra komputerowa Quake Wars ufundowana przez firmę SOFT-ib.
 
    

- reklama -

 

Osoba, która wygrała weekendowe typowanie (kolejka 12) to:     Prezes 39
Otrzymuje ona od firmy SOFT-ib Słuchawki PHILIPS SHE2550 (douszne, czarne)

Gratulujemy!!!

 
Nagrodę należy odebrać osobiście w firmie SOFT-ib w Raciborzu, róg Klasztornej i Ogrodowej, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 oraz w sobotę (9:00-13:00).

 

Uwaga!!! Nagroda może być odebrana do 7 dni od dnia ogłoszenia zwycięzcy lub wysłana na adres  pocztowy wskazany w mailu zwrotnym zwycięzcy skierowanym do [email protected] – koszt przesyłki ponosi osoba odbierająca nagrodę (kwota przesyłki zostanie podana mailem w celu jej zaakceptowania).

 
Czołowa "5" tego tygodnia w rankingu typerów (kolejka 12):

1. Prezes 39

2. Sajmon

3. Bolo

4. KALWI211
5. Bienia86

* W przypadku równej ilości punktów najpierw decyduje miejsce w rankingu rocznym, następnie kolejność zgłoszenia się do typera (liczy się pierwsze zgłoszenie do konkursu).

 

Czołowa „10” w rankingu typerów w walce o nagrodę główną (po 12. kolejkach):

 

 1. Sajmon

2. KALWI211

3. Prezes39
4. OVAD

5. LIPKI

6. Bienia86
7. Puzon
8. Bolo
9. olś
10. Madziek

 * W przypadku równej ilości punktów decyduje kolejność zgłoszenia się do typera (liczy się pierwsze zgłoszenie do konkursu).

 

 
 
 
 
 
Zasady typowania:
Konkurs polega na wytypowaniu zwycięzcy meczów z lig lokalnych, a także podania dokładnego wyniku. Za prawidłowe trafienie w wynik, typer dostaje 3 pkt., zaś za wytypowanie zwycięzcy – 1 pkt. Punkty będą sumowane podczas całego sezonu. W przypadku Hitów Kolejek trafione typy są liczone podwójnie! Czyli, wytypowanie zwycięzcy oznacza 2 pkt, natomiast wytypowanie prawidłowego wyniku premiujemy sześcioma punktami.

 

Nagrody:
Internauta, który zdobędzie największą ilość punktów w sezonie, otrzyma nagrodę główną, którą jest monitor LCD 19". Natomiast w każdym tygodniu przyznawana będzie nagroda dla zwycięzcy typowania weekendowego (punkty liczone w każdej kolejce odrębnie). Nagrodami będą akcesoria komputerowe. Wszystkie nagrody sponsoruje firma:
 
 

 
 
Przykład jak zdobyć 3 (lub 6 w przypadku Hitów Kolejek) punkty:
Polonia Łaziska Górne – Przyszłość Rogów np. 0:0
 
Jeden punkt (lub 2 w przypadku Hitów Kolejek) zostanie przyznany, gdy Czytelnik wytypuje prawidłowo zwycięzcę, bądź wskaże na remis w meczu poprzez podanie wyniku.
 
 

Oto najbliższe mecze do typowania:

 
Hity kolejki (punktowane podwójnie!)

Legia Warszawa – Ruch Chorzów

Zagłębie Lubin – Polonia Bytom

Korona Kielce – Wisła Kraków

Lech Poznań – Śląsk Wrocław

Dolcan Ząbki – Górnik Łęczna

Wisła Płock – Pogoń Szczecin

Górnik Zabrze – Widzew Łódź

Raków Częstochowa – Jarota Jarocin

GKS Tychy – Nielba Wągrowiec

Czarni Żagań – Zagłębie Sosnowiec

BKS Stal Bielsko-Biała – Rajfel Krasiejów

Energetyk ROW Rybnik – Ruch Zdzieszowice

AKS Mikołów – Unia Racibórz

LKS Czaniec – Zapora Porąbka

Liga Okręgowa

 

Start Pietrowice Wielkie – Gosław Jedłownik

Silesia Lubomia – Włókniarz Nędza

LKS Krzyżanowice – Naprzód Syrynia

Czarni Gorzyce – Gwiazda Skrzyszów

Płomień Połomia – Naprzód Czyżowice

Naprzód Rydułtowy – Płomień Ochojec

Górnik Radlin – Rymer Rybnik

Borowik Szczejkowice – Jedność Jejkowice

 

Jak głosować?
Swoje typy wyślij na adres mailowy: [email protected],  podając swoje imię i nazwisko oraz nick do gry w typerze. W tytule należy wpisać TYPER. Obowiązkowo należy wysłać typy z własnego adresu mail (adres mailowy powinien należeć do osoby biorącej udział w grze, ponieważ zwrotnie na ten adres nadejdzie potwierdzenie z koniecznością weryfikacji zwycięzcy).

 

Uwaga: Liczą się tylko typy otrzymane do piątku, godzina 15:00!

 

Biorąc udział w konkursie, zgadzają  się Państwo na przetwarzanie podanych przez siebie danych osobowych przez firmę Raciborskie Media – zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r (Dz. U. nr 133 poz. 883) – w celach marketingowych.

 

/kozz/

- reklama -

KOMENTARZE

Proszę wpisać swój komentarz!
zapoznałem się z regulaminem
Proszę podać swoje imię tutaj