Racibórz jak azjatyckie coca-cola country

– Zorganizujmy konkurs na nowe logo Raciborza – z taką propozycją zwrócił się do prezydenta Lenka radny Wacławczyk . Jego zdaniem logo to wizytówka miasta, a stare nie jest już reprezentatywne.

Obecnie używane logo jest już stare, liczy sobie kilkanaście lat i – jak twierdzi radny – nie pasuje od obecnego nowoczesnego oblicza miasta, choć powinno być jego wizytówką, jak dobrze dobrane garnitury prezydenta Lenka i eleganckie kreacje wiceprezydent Nowackiej. W porównaniu z innymi miastami pod tym względem Racibórz wypada zdecydowanie blado.

- reklama -

 

Obiekcje radnego RSS NaM wzbudza ponadto łączenie nazwy miasta z certyfikatem ISO: – Kojarzy mi się to z podróżami po Azji, gdzie miasta nie mają pieniędzy na tablice. Funduje je coca-cola, której znaczek musi później być widoczny . Jak już jesteśmy w Unii to bądźmy – podkreślił.

 

– Logo to ważna rzecz – podsumował Wacławczyk proponując ogłoszenie konkursu na opracowanie nowego znaku graficznego miasta. Zastrzegł przy tym, by nie był to konkurs dla dzieci, a żeby skierować go do profesjonalistów. Nawet licząc się z wydatkiem na ten cel 10-12 tysięcy złotych.

 

Prezydent Lenk obiecał, iż rozpatrzy propozycję.

 

/ps/

- reklama -

KOMENTARZE

Proszę wpisać swój komentarz!
zapoznałem się z regulaminem
Proszę podać swoje imię tutaj