Jako że główny komunikat akcji „Nie truj sąsiada” brzmi „Każdego trzeba przekonać”, organizatorzy postanowili zachęcić przedsiębiorców do wsparcia działań antysmogowych i dzięki temu trafić z przekazem informacyjno-edukacyjnym do jak najszerszej grupy odbiorców.
„Nie truj sąsiada” to jedna z najpopularniejszych w kraju akcji antysmogowych, która do tej pory była prowadzona przede wszystkim przez samorządy. Ostatni spot promujący tę inicjatywę w którym wystąpili Anna Dymna, Dariusz Gnatowski oraz Kabaret Młodych Panów, obejrzano już ponad 1 milion razy!
Jako że główny komunikat akcji brzmi „Każdego trzeba przekonać”, organizatorzy akcji postanowili zachęcić przedsiębiorców do wsparcia działań antysmogowych i dzięki temu trafić z przekazem informacyjno-edukacyjnym do jak najszerszej grupy odbiorców. Każda z firm, które dołączą do akcji, będzie regularnie otrzymywała od organizatorów materiały (artykuły, poradniki, infografiki, materiały video, itp.) zachęcające do ich publikowania i udostępniania na własnych stronach i kanałach społecznościowych.
Czytaj więcej: „Nie truj sąsiada” – włącz swoją firmę w działania antysmogowe