Mieszkańcy o Parku Kulturowym Centrum Starego Rybnika

Fot. UM Rybnik

80% respondentów na pytanie „Czy wg Pani/Pana ilość i sposób prezentowania reklam, tj. banerów, bilbordów, witryn i szyldów sklepowych, na terenie centrum wymaga poprawy?” udzieliła odpowiedzi twierdzącej.

W czerwcu rozpoczęła się kampania informacyjna dotycząca Parku Kulturowego Centrum Starego Rybnika. W jej ramach oprócz spotkań, warsztatów czy spacerów miasto zbierało ankiety, w których swoje zdanie mogli wyrazić mieszkańcy i przedsiębiorcy, dzieci i młodzież oraz turyści. W sumie zgromadzono ich 1270. Wynika z nich, że mieszańcy znają swoje miasto, lubią je, są dumni z jego zabytków i chętnie wymieniają najciekawsze miejsca. Dostrzegają jednak również, że aby można było w pełni docenić jego urok, potrzebne są pewne działania.

- reklama -

przycisk-plusy

- reklama -

KOMENTARZE

Proszę wpisać swój komentarz!
zapoznałem się z regulaminem
Proszę podać swoje imię tutaj