Zmienia się wizerunek matek na rynku pracy

praca zdalna dziecko
Fot. freepik.com

70% firm dostrzega w matkach silną motywację do rozwoju kariery zawodowej, a ponad 80% uważa, że doświadczenie macierzyństwa wzmacnia ich kompetencje miękkie.

Większość pracodawców w Polsce postrzega macierzyństwo jako atut w procesie rekrutacji, a ponad połowa zatrudnia kobiety powracające po dłuższej przerwie związanej z opieką nad dzieckiem. Coraz częściej macierzyństwo traktowane jest jako wartość dodana, a nie bariera w rozwoju zawodowym. Jak wynika z raportu Fundacji Rodzic w mieście, ponad 90% matek deklaruje chęć powrotu do pracy po urodzeniu dziecka, jednak niemal połowa tego nie realizuje.

- reklama -

przycisk-plusy

- reklama -

KOMENTARZE

Proszę wpisać swój komentarz!
zapoznałem się z regulaminem
Proszę podać swoje imię tutaj