14 marca br. weszło w życie zarządzenie w sprawie współorganizacji imprez przez Urząd Miasta w zakresie promocji Wodzisławia Śląskiego. Jak starać się o współorganizację? Które organizacje mogą otrzymać pomoc? Ile wynosi kwota dofinansowania? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie poniżej.
Kto może składać wnioski o wsparcie?
Wnioski o współorganizację imprez mogą składać osoby fizyczne oraz organizacje pozarządowe, np. stowarzyszenia, kluby sportowe, fundacje.
Ile wynosi dotacja?
Kwota wnioskowana na współorganizację jednego wydarzenia nie może być wyższa niż 2 tysiące złotych. Miasto umożliwia:
– ufundowanie nagród rzeczowych (trofea sportowe, artykuły i sprzęt sportowy, książki, inne związane z celem imprezy),
– pokrycie usług kosztów usług związanych z organizacją imprez (wynajem sali, obiektów, opieka medyczna, wynajem elementów technicznych, drobne artykuły spożywcze, inne związane z celem imprezy).
Wydatki, które nie podlegają dofinansowaniu, to materiały biurowe, wszelkiego rodzaju materiały promocyjne wraz z nadrukiem, nagrody rzeczowe, których wartość jednostkowa przekracza kwotę 100 zł brutto.
Do kiedy i gdzie składać wnioski?
Wnioski należy składać w Biurze Obsługi Klienta (ul. Bogumińska 4B), co najmniej 30 dni przed planowaną imprezą. Na jedną imprezę składa się jeden wniosek. Jego złożenie nie jest równoznaczne z przyjęciem go do realizacji. Imprezy współorganizowane w ramach promocji miasta nie mogą być dodatkowo współfinansowane w ramach konkursu ofert dla organizacji pozarządowych czy jakiejkolwiek innej formy wsparcia finansowego przez miasto.
Szczegóły dot. współorganizacji imprez w zakresie promocji miasta można uzyskać, kontaktując się z pracownikami Biura Spraw Społecznych (nr tel. 32 45 90 536) oraz zapoznając się z treścią zarządzenia (kliknij tutaj).
Wzór wniosku można pobrać tutaj.
EnDe
#UM Wodzisław