Dlaczego relacje w pracy są tak ważne?

praca seniorzy komputer
Fot. freepik.com

Często więzi i przyjaźnie zawarte w pracy trwają dłużej niż sam okres zatrudnienia w danej firmie, a czasami stają się początkiem głębokich przyjaźni, a nawet miłości.

Dobre relacje w pracy są korzystne zarówno dla pracowników, jak i dla firmy. Najważniejszym aspektem okazała dobra atmosfera i dogadywanie się ze współpracownikami. Dla większości pytanych istotna jest też możliwość wymiany wiedzy, kompetencji i wzajemne inspirowanie się, które najbardziej ceni najstarsze pokolenie. Choć normą jest praca zdalna i hybrydowa, 1/3 pracowników uważa, że bardzo ważne jest nawiązywanie i rozwijanie relacji w miejscu pracy, które mogą przenosić się na grunt prywatny.

- reklama -

przycisk-plusy

- reklama -

KOMENTARZE

Proszę wpisać swój komentarz!
zapoznałem się z regulaminem
Proszę podać swoje imię tutaj