Do 22 lipca PWSZ w Raciborzu będą przeprowadzać badanie poziomu zadowolenia klienta z usług świadczonych w Starostwie Powiatowym w Raciborzu. Wyniki ankiet pomogą udoskonalić wdrożony w urzędzie system obsługi klientów.
Licząc na pozyskanie jak największej liczby informacji oraz ułatwienie klientom udzielania odpowiedzi na pytania ankietowe badanie przeprowadzą i dane odnotują studenci raciborskiej uczelni.
Studenci PWSZ będą prosić klientów Starostwa Powiatowego w Raciborzu o poświęcenie kilku minut i udzielenie odpowiedzi na pytania dotyczące m.in. czynników wpływających na zadowolenie z usług urzędników czy trudności napotykanych podczas załatwiania spraw. Chętnie będą też przyjmowane wszelkie sugestie dotyczące usprawnienia pracy Starostwa.
Ponadto informujemy, że klienci starostwa mogą wyrazić swoją opinię nt. jakości usług świadczonych przez nasz urząd za pomocą internetowej ankiety dostępnej na stronie www.powiatraciborski.pl (ikona Badanie satysfakcji klienta w prawym dolnym rogu strony).
Zachęcamy do udziału w badaniu ankietowym. Państwa opinie i uwagi są bardzo cenne, pozwolą usprawnić i udoskonalić poziom obsługi klientów w urzędzie.
/ps/
Co by nie mówić, ja jestem bardzo zadowolona z pracy Urzędu Miasta i Starostwa Powiatowego. Uważam, że poziom obsługi, sprawność a także przyjazność mocno poszły w górę.