Radna Anna Szukalska zainterpelowała w sprawie kosztów kampanii reklamowej „Czas na inwestycje” prowadzonej przez prezydenta Dariusza Polowego.
Przewodnicząca Klubu Radnych Niezależnych Michała Fity poprosiła w interpelacji o podanie wszystkich kosztów kampanii reklamowej „Czas na inwestycje” prowadzonej przez Prezydenta Miasta Racibórz Dariusza Polowego w rozbiciu na koszty bilbordów, koszty plakatów, koszty reklamy radiowej, koszty reklamy prasowej, internetowej i pozostałe. – Proszę również o uzasadnienie celowości tego wydatku – czytamy w interpelacji.
Jak odpowiedział prezydent Dariusz Polowy, kampania informacyjna „Czas na inwestycje” jest prowadzona w celu możliwie jak najlepszego, wielokanałowego poinformowania mieszkańców Raciborza o planowanych oraz realizowanych przez Miasto zadaniach inwestycyjnych w 2021 roku.
Wyszczególnienie kosztów:
Plakaty: 2 332,54 zł
Projekty graficzne: 3 200,00 zł
Kampania w radiu: 2 952,00 zł
Kampania w internecie: 9 382,44 zł
Kampania w prasie: 793,50 zł
Billboardy: 3 173,40 zł
Razem to kwota prawie 22 tys. zł. W ramach kampanii w ostatnim czasie na stronie Urzędu Miasta Racibórz informowano m.in. o budowie nowego żłobka czy lodowiska.
/oprac. c/
20 koła wywalone w błoto, tak jak kasa na te nową Unię.
a kto za taki psi szmal te plakaty drukował i wieszał? była firma wodociągowego? a może drukarenka z długiej? tak tylko pytam, bo może nie wywalili tej kasy w błoto tylko do odpowiedniej kiesy.
ile ten głupek portowy będzie Raciborzan kosztował?/czas tego durnia odwołać i sektę go popierająco.