Dopasowanie kandydata do stanowiska jedną z trudności w procesie rekrutacyjnym

rekrutacja rozmowa firma biznes
Fot. freepik.com

60% rekruterów dba o promocję ogłoszeń w social mediach, taki sam odsetek badanych sięga po programy poleceń pracowniczych, a 56% korzysta z zakładki „Kariera” na firmowej stronie.

68% rekruterów uważa, że prowadzone w ich firmach rekrutacje mogłyby być krótsze. Tylko nieco mniej niż jedna trzecia deklaruje, że czas trwania rekrutacji w ich firmach jest optymalny.

- reklama -

Ponad 60% przebadanych twierdzi, że najbardziej czasochłonnym etapem rekrutacji są spotkania z kandydatami. Na kolejnych miejscach znalazły się: komunikacja z menedżerami, komunikacja z kandydatami oraz selekcja aplikacji. Aby zwiększyć skuteczność oferty i liczbę dopasowanych do niej kandydatów, rekruterzy, poza opublikowaniem treści w tzw. job boardzie, podejmują dodatkowe aktywności.

przycisk-plusy

- reklama -

KOMENTARZE

Proszę wpisać swój komentarz!
zapoznałem się z regulaminem
Proszę podać swoje imię tutaj