Świadczenia pozapłacowe nie cieszą jak kiedyś – winne złe dopasowanie

Fot. freepik.com

Odsetek pracowników zadowolonych z oferty benefitowej skurczył się z 47% do 36% w ciągu roku, a regularnie korzystających z benefitów –  z 69% do 57%.

Firmy przeznaczają budżety na świadczenia pozapłacowe, które rzadko spełniają oczekiwania zatrudnionych. Z benefitów dostępnych w miejscu pracy regularnie korzysta 57% pracowników, 43% nie korzysta z nich wcale lub robi to sporadycznie, a 14% nie otrzymuje żadnych świadczeń. Jedynie 36% badanych uważa swój pakiet świadczeń za atrakcyjny, a 22% za dopasowany do ich rzeczywistych potrzeb. Głównym powodem sporadycznego korzystania z benefitów jest ich niedopasowanie, a także brak czasu, głównie wśród pracowników fizycznych.

- reklama -

przycisk-plusy

- reklama -

KOMENTARZE

Proszę wpisać swój komentarz!
zapoznałem się z regulaminem
Proszę podać swoje imię tutaj