Co trzeci pracownik trafi pewność siebie po rozmowie z szefem

Fot. freepik.com

35% osób często odczuwa chaos i brak dobrej organizacji pracy, a wśród osób z wysokim poziomem stresu ten odsetek wynosi 47%.

Relacje z szefem są kluczowe – mogą skłonić pracownika do odejścia, lecz często stanowią powód do pozostania w firmie. Budują je jasna komunikacja, wsparcie i konstruktywne rozmowy. Z badania Pracuj.pl wynika, że pracownicy szczególnie cenią przejrzystość oczekiwań (deklaruje ją 70% badanych, a wśród zadowolonych z pracy 83%) oraz docenienie. Aż 73% osób bardzo zadowolonych czuje się zauważonych, podczas gdy wśród mniej usatysfakcjonowanych jest to tylko 37%. Choć liczą się premie, 56% badanych podkreśla wagę pochwały i uznania.

- reklama -

przycisk-plusy

- reklama -

KOMENTARZE

Proszę wpisać swój komentarz!
zapoznałem się z regulaminem
Proszę podać swoje imię tutaj