Firmowe wigilie i prezenty ważniejsze niż oszczędności

Fot. freepik.com

W paczkach od pracodawców dominują przede wszystkim produkty spożywcze, takie jak miód, pierniki, czekolada czy przetwory, które oferuje 88% przedsiębiorstw.

Pracodawcy, pomimo spowolnienia gospodarczego i licznych wyzwań, takich jak inflacja i rosnące koszty, nie ograniczają inwestycji w relacje z pracownikami przed świętami Bożego Narodzenia. Zdecydowana większość, bo aż 88% ankietowanych firm, deklaruje celebrowanie Bożego Narodzenia. Najpopularniejszą formą jest firmowa wigilia, na którą decyduje się 78% przedsiębiorstw. Co piąty pracodawca planuje przeznaczyć od 501 do 1000 zł na aktywności świąteczne na jedną osobę, uwzględniając premie, bony i upominki.

- reklama -

przycisk-plusy

- reklama -

KOMENTARZE

Proszę wpisać swój komentarz!
zapoznałem się z regulaminem
Proszę podać swoje imię tutaj