Starostwo Powiatowe w Raciborzu uruchomiło Elektroniczny Urząd Podawczy wraz z Elektroniczną Skrzynką Podawczą.
Materiał opublikowany na zlecenie starostwa.
Zgodnie z Ustawą o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne oraz Rozporządzeniem Prezesa Ministrów w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczenia dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym Starostwo Powiatowe w Raciborzu uruchomiło Elektroniczny Urząd Podawczy (EUP) wraz z Elektroniczną Skrzynką Podawczą (ESP) – "Dostępny publicznie środek komunikacji elektronicznej służący do przekazywania informacji w formie elektronicznej do podmiotu publicznego przy wykorzystaniu powszechnie dostępnej sieci teleinformatycznej".
W celu złożenia dokumentu elektronicznego należy wypełnić dostępny na stronie starostwa (www.bip.powiatraciborski.pl – Elektroniczna Skrzynka Podawcza) formularz i opatrzyć go bezpiecznym podpisem elektronicznym wygenerowanym w oparciu o certyfikat kwalifikowany wydany przez dowolnego polskiego wystawcę.
Po złożeniu elektronicznego dokumentu otrzymają Państwo Urzędowe Poświadczenie Odbioru (UPO).
Aktualnie dostępne są następujące formularze:
– złożenie skargi do urzędu,
– złożenie sprawy do urzędu,
– złożenie wniosku do urzędu.
/Starostwo Powiatowe/
Redakcja zastrzega sobie możliwość moderowania komentarzy pod tym artykułem. Komentarze o obraźliwej /i/lub niemerytorycznej treści będą usuwane.