Magistrat rozstrzygnął postępowanie na realizację spotu reklamowego promującego tereny inwestycyjne na Ostrogu. 30 sekundowy spot za 16,7 tys. zł nakręci Agencja Reklamowa Nextday z Rybnika. Wprawdzie o ponad połowę tańszą ofertę złożyła firma z Lublina, ale została ona odrzucona ze względu na zerowe doświadczenie reżysera, montażysty i operatora kamery przy realizacji tego typu filmów.
NEXTDAY Agencja Reklamowa za cenę: 16 728,00 zł brutto.
Uzasadnienie wyboru:
Oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu. Uzyskała najwyższą liczbę punktów (tj.76,00 ) obliczonych w oparciu o ustalone w SIWZ kryteria.
W postępowaniu złożono 12 ofert, w tym 1 ofertę odrzucono. Odrzucona oferta opiewała na 7,3 tys. zł. Warto zaznaczyć, że była i oferta na 209 tys. zł. Tę złożyła firma z Warszawy. Pozostałe wahały się od 31,9 do 98,4 tys. zł, a więc mieściły w granicach sumy, którą skłonny był wyłożyć raciborski magistrat. Wśród 12 ofert żadna nie pochodziła z Raciborza i powiatu raciborskiego.
Przedmiotem zamówienia było opracowanie 3 koncepcji scenariusza i produkcja na podstawie wybranej przez Zamawiającego koncepcji 30 sekundowego filmu/spotu promocyjno-reklamowego promującego tereny inwestycyjne zlokalizowane przy ul. Cecylii i Gospodarczej w Raciborzu z przeznaczeniem do publicznego odtwarzania w telewizji ogólnokrajowej, regionalnej/lokalnej, umieszczenia na stronach internetowych Urzędu Miasta Racibórz, portalach społecznościowych oraz innych, wybranych przez Zamawiającego. Film/spot reklamowy ma być również prezentowany podczas spotkań, konferencji.
Wystarczy napisać dlaczego żadna firma z Raciborza nie wzięła udziału. Głównym wymaganiem było aby reżyser, montażysta i operator mieli przynajmniej po jednej produkcji za 35 tysięcy złotych na koncie. Nie wiem w sumie po co skoro tą produkcję będą wykonywać za 16k…
Żeby się nie okazało że zareklamują Racibórz w taki sposób, że wyjdzie na to że jest to jakieś miasteczko koło Rybnika. Rybnikersy tak potrafią 🙂