Do kwietnia br. kierownicy i brygadziści, w ramach projektu szkoleniowego, pogłębią swoją wiedzę m.in. na temat zarządzania zespołem produkcyjnym, komunikacji z nim oraz budowania autorytetu.
Firma Eko-Okna S.A., która w tym roku obchodzi 20-lecie swojej działalności, od początku istnienia stawia na ciągły rozwój, realizację nowych celów oraz pozyskiwanie coraz to nowych klientów i rynków. Dla prawidłowego działania przedsiębiorstwa ważna jest m.in. współpraca i bardzo dobra komunikacja między kierownikami/brygadzistami a pracownikami produkcyjnymi. Dlatego też, by podnieść kwalifikacje osób na stanowiskach kierowniczych, spółka rozpoczęła trzymiesięczny projekt szkoleniowy.
Realizowana Akademia Menadżera to duży projekt szkoleniowy, który potrwa do kwietnia br. W jego trakcie, trenerki firmy Altkom Akademia pokażą kierownikom i brygadzistom, jak efektywnie zarządzać i porozumiewać się z zespołem oraz jak zbudować własny autorytet. Program prowadzony będzie dwiema ścieżkami. Pierwsza obejmuje zajęcia, w których udział biorą zarówno kierownicy, jak i brygadziści. Kolejna prowadzona będzie dla każdej z tych grup indywidualnie. Trenerki będą pogłębiały wiedzę osób na stanowiskach kierowniczych na temat zarządzania pracownikami, rozwijania kompetencji pracowniczych i budowania zaangażowania względem zakładu.
– Mamy świadomość, że aby sprostać wymaganiom klientów, działanie firmy musi odbywać się na najwyższym poziomie. Niezbędne w tym wypadku jest zwiększanie umiejętności naszych pracowników. Kursy i szkolenia to niektóre działania rozwojowe, jakie proponujemy osobom u nas zatrudnionym. Chcemy być coraz lepsi w tym co robimy, dlatego też zdecydowaliśmy się na Akademię Menadżera. Dążymy do tego, żeby kierownicy i brygadziści jak najswobodniej, i jak najczęściej korzystali ze swoich umiejętności dotyczących zarządzania pracownikami produkcyjnymi. Od tego zależy płynność pracy całego przedsiębiorstwa – wyjaśnił Sebastian Przewosnik, Dyrektor ds. Produkcji w EKO-OKNA S.A.
Na podstawie inf. nadesłanej
publ. /k/