Młodzi na rynku pracy. Jacy są naprawdę?

Fot. freepik.com

Młodzi pracownicy zamiast nieograniczonych nadgodzin, wybrali work-life balance i stanowcze rozgraniczenie życia prywatnego od zawodowego.

Według stereotypów pokolenie Z, czyli osoby urodzone po 1995 r., to pracownicy roszczeniowi, niezaangażowani i mało ambitni, a jednocześnie oczekujący wynagrodzenia niewspółmiernie wysokiego do ich doświadczenia i umiejętności. Wyniki badania ADP „People at Work 2023: A Global Workforce View” rysują jednak inny obraz osób, które dopiero wkroczyły na rynek pracy.

- reklama -

Młodzi pracownicy rzekomo często zmieniają miejsce zatrudnienia. Badanie pokazało jednak, że 90,03% z nich jest zadowolonych ze swojej obecnej pracy, a 74,10% pozytywnie postrzega swoje aktualne miejsce pracy w perspektywie kolejnych pięciu lat.

przycisk-plusy

- reklama -

KOMENTARZE

Proszę wpisać swój komentarz!
zapoznałem się z regulaminem
Proszę podać swoje imię tutaj