Zielona rewolucja w polskich zakupach online nabiera tempa

przesylka ecommerce karton pudelko
Fot. unsplash.com

67% badanych postrzega zakupy z Chin i innych krajów azjatyckich jako szkodliwe dla środowiska z uwagi na dalekie trasy transportu.

Polscy konsumenci stają się coraz bardziej świadomi idei zrównoważonego rozwoju, a 56% deklaruje znajomość tych mechanizmów. Klienci uznają działania proekologiczne w e-commerce za kluczowe dla marek, ale jednocześnie są ostrożni i skrupulatnie weryfikują zarówno praktyki sprzedawców, jak i pochodzenie produktów, a pragmatyczne aspekty, jak cena czy szybkość dostawy, wciąż dominują przy wyborze sklepu. Jednocześnie 73% internautów zwraca uwagę na opakowania, a 52% jest gotowych dopłacić za ekologiczne rozwiązania, takie jak opakowania zwrotne czy rezygnacja z folii.

- reklama -

przycisk-plusy

- reklama -

KOMENTARZE

Proszę wpisać swój komentarz!
zapoznałem się z regulaminem
Proszę podać swoje imię tutaj