Rowerowa rewolucja trwa, ale potrzebne są dalsze inwestycje

drogi rowerowe raciborz
Fot. arch. red.

Ponad 56% ankietowanych wskazuje na wspieranie rozwoju rowerów miejskich i dróg rowerowych jako kluczowy obszar zaangażowania.

Polacy są zmęczeni pustymi hasłami dotyczącymi ekologii – prawie 60% respondentów uważa, że „zielony marketing” służy głównie promocji marek, a połowa ma wrażenie, że firmy nadmiernie eksponują ekologię. Mimo to 41% Polaków nie postrzega ekologii jako chwilowego trendu, co wskazuje na potrzebę autentycznego zaangażowania. Marcin Sałański podkreśla, że Polacy chcą działać na rzecz środowiska, zmieniając codzienne nawyki, takie jak segregacja odpadów czy oszczędzanie wody. Coraz częściej wybierają też niskoemisyjne środki transportu.

- reklama -

przycisk-plusy

- reklama -

KOMENTARZE

Proszę wpisać swój komentarz!
zapoznałem się z regulaminem
Proszę podać swoje imię tutaj