Turniej Budowlany w Zespole Szkół Budowlanych w Raciborzu

W ramach Dni Otwartych w ZSB w Raciborzu dnia 05.04.2008r (sobota) odbył się Turniej Budowlany dla murarzy.

W zawodach uczestniczyło 6 zespołów jedno i dwuosobowych. Zawodnicy rywalizowali ze sobą, wykonując fragment ściany w technologii POROTHERM oraz w technologii YTONG.
Nauczyciele przedmiotów zawodowych P. Parys i A. Kuc zorganizowali stanowiska pracy, opracowali zadania i przygotowali zaplecze materiałowe od firm prezentujących się 01.04.2008 w naszej szkole (YTONG XELLA i
POROTHERM WIENERBERGER).

Zawody rozpoczęły się o godz.9.00 losowaniem zadań praktycznych.
W tym czasie na zewnątrz sali można było skorzystać z darmowych przejazdów
samochodem „L” firmy „ACHIM” organizującym kursy prawa jazdy.
Instruktor udzielał
zainteresowanym pełnych informacji w zakresie prawa jazdy i kursów, a uczniowie III klasy technika drogownictwa zachęcali do podjęcia nauki w tak intratnym zawodzie
jak technik drogownictwa.
Na sali i na boisku szkolnym czynne były stanowiska wielu firm reklamujących swoje wyroby pod szyldami zawodów w jakich szkoła będzie kształcić w
przyszłym roku.
O godzinie 12.30 Turniej Budowlany się zakończył. Komisja oceniła dzieła zawodników – osobno w kategorii Ytong i Porotherm.
Na pierwszych miejscach uplasowali się:
w technologii Porotherm:
Alan Siwek (kl.I) i Tadeusz Mandrysz (kl.I),
w technologii YTONG:
Paweł Smykała (kl.II) i Jacek Porwoł(kl.I). Uczniowie otrzymali nagrody rzeczowe ufundowane przez Dyrekcję Szkoły i zasponsorowane przez firmy Ytong oraz Porotherm.

- reklama -

Miejsca drugie i nagrody pocieszenia otrzymali:
Mateusz Szwan(kl.IIm) i Łukasz Przybyła (kl.IIm) w technologii Porotherm oraz
Łukasz Świerczek (kl.IIm) w technologii Ytong.

Na trzecim miejscu sklasyfikowano uczniów:
Damian Wolnik (kl. II) i Piotr Halfar (IIm).

Wszyscy uczestnicy otrzymali pamiątkowe dyplomy za udział w zawodach.
Za rok kolejna edycja Turnieju.

- reklama -

KOMENTARZE

Proszę wpisać swój komentarz!
zapoznałem się z regulaminem
Proszę podać swoje imię tutaj