Zadowolenie pracowników przekłada się na zyski

rozmowa kwalifikacyjna praca szef
Fot. freepik.com

Nadal można spotkać się z opinią, że chwalenie pracownika otwiera pole do roszczeń, podczas gdy w rzeczywistości jest odwrotnie.

53% pracowników oczekuje od swojego szefa lepszej komunikacji, a 23% wskazuje na kwestie związane z empatią. Zwracają oni także uwagę na umiejętności organizacyjne (15%) i kreatywność (8%). Jak podkreśla Joanny Wanatowicz, dyrektor zarządzająca Grafton Recruitment, niezrozumienie poleceń od przełożonych prowadzi do nasilenia frustracji u pracowników. – Z jednej strony firmy podkreślają, jak ważna jest klarowna komunikacja, jednak badania pokazują, że ponad połowa firm musi popracować nad tą kwestią – podkreśla ekspertka.

- reklama -

przycisk-plusy

- reklama -

KOMENTARZE

Proszę wpisać swój komentarz!
zapoznałem się z regulaminem
Proszę podać swoje imię tutaj